Gå til sidens indhold

Case: Dansk Røde Kors Asyl og Citrix + Microsoft

Dansk Røde Kors Asyl stod i en transitionsfase og havde helt konkret brug for hjælp med deres Citrix platform. Conecto udførte et sundhedstjek på miljøet og det blev starten på det faste samarbejde, der omfatter både Citrix miljøet, Microsoft M365 og security. Og vigtigst af alt, har Dansk Røde Kors fået en samarbejdspartner, hvor hjælpen altid er lige ved hånden! 


Hjælpen er altid lige ved hånden

 

"Vi befandt os i en transitionsfase, hvor vi vidste, at nu var det på tide at reagere på vores Citrix miljø. Vi oplevede en low performance, og valgte at få Conecto til at lave et sundhedstjek på vores miljø,” fortæller Johanne Fehler, Udviklingskonsulent & faglig koordinator hos Dansk Røde Kors Asyl.

  • Samarbejdet omfatter

    Dansk Røde Kors Asyl

    • Citrix drift, ansvaret for hele Citrix miljøet
    • Beredskab på Microsoft 365
    • Fast onsite konsulent
    • Ad-hoc konsulentbistand
    • Security - M365, MDM med Intune

"... De er gode til at sætte sig ind i de udfordringer, som vi står overfor og formår at se udfordringerne fra vores perspektiv. På den måde ser de, hvilken løsning der matcher bedst til udfordringerne.”

”Med sundhedstjekket fandt vi sammen hurtigt frem til forklaringer på, hvorfor vores Citrix havde en low performance. I forbindelse med sundhedstjekket får Ulrik fra Conecto også afdækket andre udfordringer, som vi vælger at løse sammen med dem. Vi er gået fra at være frustreret over miljøet til nu at kunne konstatere en bedre performance og at hele miljøet kører langt bedre og stabilt.” 

”I forhold til samarbejdet oplever vi blandt medarbejderne, at der er stor tiltro til konsulenterne fra Conecto, og de føler sig godt hjulpet på vej. Ulrik, Mads og Jannich er fantastiske konsulenter. De er ekstremt vidende på hver deres felt, og så er de bare knivskarpe. De er gode til at sætte sig ind i de udfordringer, som vi står overfor og formår at se udfordringerne fra vores perspektiv. På den måde ser de, hvilken løsning der matcher bedst til udfordringerne.”

  • Om Dansk Røde Kors Asyl

    Dansk Røde Kors Asyl

    Røde Kors har drevet asylcentre siden 1984, og deres asylafdeling er en fleksibel og dynamisk organisation med en høj grad af beredskab

    Røde Kors´ asylafdeling arbejder for, at asyl-ansøgere i Danmark har en tryg, meningsfuld og værdig hverdag, mens de venter på en afgørelse i deres ansøgning om asyl. De har fokus på, at asylansøgere kan fastholde og udvikle et perspektiv for fremtiden, uanset om asylsagen fører til opholdstilladelse eller afslag.

” ... Vi er gået fra at være frustreret over miljøet til nu at kunne konstatere en bedre performance og at hele miljøet kører langt bedre og stabilt.”

”Der er stadig meget nyt at forholde sig til, og som i mange andre organisationer er forandringer svære og kræver tid for medarbejderne at vænne sig til. Men det er super fedt at vide, at der er et sted vi kan ringe til, og så er hjælpen altid lige ved hånden. Her er Ibrahim -vores account manager hos Conecto - kanon, da han formår at finde de forskellige ekspertiser frem - alt efter hvad vi har behov for. Der har ikke været noget endnu, som han ikke har kunne hjælpe os med. Det giver os håb for fremtiden,” afslutter Johanne Fehler.