Slap af med god samvittighed, og få IT-kompetencer i en ferie- eller sygdomsperiode.
Med Conecto Technical Advisor får du en kontinuerlig sikring og udvikling af IT-platformen.
Slap af med god samvittighed, og få IT-kompetencer i en ferie- eller sygdomsperiode.
Mangler din virksomhed IT-ressourcer i forbindelse med, at jeres egne IT-medarbejdere er på ferie, eller er I inde i en sygdoms-ramt periode? Så gør brug af Conectos stand-in support. Ved at aktivere denne løsning, kan I få hjælp til at håndtere IT-mæssige problemer, der opstår, mens jeres egne medarbejdere ikke er til rådighed.
Tankegangen bag servicen er, at den kun løber i en kort periode – netop ved ferie eller uforudset fravær.
Såfremt at dit og forretningens behov overstiger dette, kan vi naturligvis også tilbyde at lave en mere varig Managed Service aftale.
Conecto stand-in support er simpelt opbygget. I betaler et abonnement pr. påbegyndt uge samt Time & Material for udførte opgaver. Er du interesseret i at høre nærmere om Stand-In Support, så kontakt os allerede i dag!
Du kan kontakte Conecto på telefon +45 3336 3738 eller på info@conecto.dk for yderligere information.