Gå til sidens indhold

Conecto Stand-in Support

Slap af med god samvittighed, og få IT-kompetencer i en ferie- eller sygdomsperiode.

Mangler I interne IT-ressourcer pga. ferie eller sygdom?

Mangler din virksomhed IT-ressourcer i forbindelse med, at jeres egne IT-medarbejdere er på ferie, eller er I inde i en sygdoms-ramt periode? Så gør brug af Conectos stand-in support. Ved at aktivere denne løsning, kan I få hjælp til at håndtere IT-mæssige problemer, der opstår, mens jeres egne medarbejdere ikke er til rådighed. 

Hurtig hjælp når behovet opstår

Tankegangen bag servicen er, at den kun løber i en kort periode – netop ved ferie eller uforudset fravær.
Såfremt at dit og forretningens behov overstiger dette, kan vi naturligvis også tilbyde at lave en mere varig Managed Service aftale.

Hvad koster det? 

Conecto stand-in support er simpelt opbygget. I betaler et abonnement pr. påbegyndt uge samt Time & Material for udførte opgaver. Er du interesseret i at høre nærmere om Stand-In Support, så kontakt os allerede i dag!

Du kan kontakte Conecto på telefon +45 3336 3738 eller på info@conecto.dk for yderligere information.

Andre produkter og koncepter

Conecto Site Survey

Med Conecto Site Survey får du et tilgængeligt, stabilt og hurtigt trådløst netværk. Skal vi tage et kig på jeres trådløse netværk?

Conecto Technical Advisor

Med Conecto Technical Advisor får du en kontinuerlig sikring og udvikling af IT-platformen.

Conecto 24/7 og 9/5 Citrix Health Check

Med et Conecto 24/7 og 9/5 Citrix Health Check bliver Citrix-miljøet og netværket metodisk gennemgået.

×
Danny Als-Jensen
Danny Als-Jensen

Kontakt Danny Als-Jensen for at høre mere på +45 2325 6291

Kontakt