Gå til sidens indhold

Conecto beredskab – din livline på Citrix og Microsoft teknologier

Hos langt de fleste af vores kunder er evnen til at levere applikationer og services til brugerne et meget vigtigt område, og derfor ønsker vi at levere kost-effektive beredskabsaftaler.

Support på Citrix eller Microsoft teknologier

Hos Conecto har vi nogle af de stærkeste kompetencer i Europa inden for Citrix og Microsoft teknologier. Stærke kompetencer kom-bineret med en brændende tro på teknologierne gør, at Conecto kan tilbyde et kompetent og stærkt supportberedskab alle dage, døgnet rundt - og derved understøtte vores kunders forretning. Hos langt de fleste af vores kunder er evnen til at levere applikationer og services til brugerne et meget vigtigt område, og derfor ønsker vi at tilbyde kost-effektive beredskabsaftaler.

Sundhedstjek

Som en del af Conectos beredskabsaftaler har du mulighed for at tilkøbe en gennemgang af din virksomheds it-miljø.

Dette sundhedstjek har til formål at give dig viden omkring, hvordan din løsning kan understøtte din forretning endnu bedre. Der vil være fokus på om dit it-miljø overholder gældende best practice ift. sikkerhed, hvordan du opnår større driftsstabilitet og en bedre brugeroplevelse, samt potentielle udviklingsområder. Dette er baseret på Conectos erfaring og viden samt producenternes best practice. Endvidere giver sundhedstjekket Conectos eksperter indsigt i dit it-miljø, således at vi hurtigt kan hjælpe dig, når det er relevant. 

På sundhedstjekket laver vi en analyse af det nuværende miljø, og denne analyse samt gennemgang af systemet generelt danner baggrund for de anbefalinger, som Conecto efterfølgende leverer i rapport-form. 

Hvad består det af?

Conecto beredskabsaftaler indeholder følgende:

  • Support 9/5 (hverdage 8-17) eller 24/7 (alle dage døgnet rundt)
  • SLA'er, der understøtter din forretning
  • Sikkerhed for at dit kald så hurtigt som muligt går til kompetente ressourcer.
  • Direkte adgang til de skarpeste Citrix og Microsoft eksperter
  • Supporten er baseret på telefon og remotebistand og ydes til kundens it-afdeling. 

Kontakt Conecto på 33363738 eller info@conecto.dk for yderligere information.

×
Christian Fenneberg
Christian Fenneberg

Kontakt Christian Fenneberg for at høre mere på +45 2118 0399

Kontakt