Sig farvel til langsomme computere og boot-tid, stabilitetsproblemer, besværlige arbejdsprocedurer og udfordringer med login og passwords.
(Casen er på engelsk). Imprivata powers 24/7 public services in Denmark.
Sig farvel til langsomme computere og boot-tid, stabilitetsproblemer, besværlige arbejdsprocedurer og udfordringer med login og passwords.
I Conecto arbejder vi målrettet på at fjerne forhindringer, så medarbejderne kan være mere produktive og kan udføre deres arbejde uden, at IT ses som en forhindring eller udgør et irritationsmoment. Kort sagt skaber vi værdi for medarbejderne ved, at de kun skal bruge deres tid på det, de er bedst til – og lade os om resten. Det er her, Imprivata kommer ind i billedet.
Imprivata OneSign® er en komplet Authentication, Single Sign-On og Access Management-løsning, der integrerer stærk autentificering og single sign-on for at give den enkelte bruger en problemfri, simpel og hurtig adgang til deres desktop samt alle de applikationer, de har adgang til. Imprivata Onesign® forbedrer brugernes IT-workflows og kan udvides med stærk autentifikation via PROX- og SMART-card, 2-faktor autentifikation eller biometri af brugeren for yderligere optimering af adgang til deres applikationer.
Med Imprivata kan Conecto optimere medarbejdernes brugeroplevelse. Det betyder, at brugerne kan arbejde mere effektivt ved at fokusere på borgere, patienter, kunder mv. i stedet for at spilde tid på besværlige og langsomme IT-værktøjer. Samtidig automatiseres IT-sikkerhedsprocesserne, så systemet holdes sikkert.
Et væsentligt aspekt af enhver digitalisering er blandt andet højere krav til IT-sikkerhed. Dette skyldes, at systemer ganske enkelt bliver lettere tilgængelige. For at opnå den fulde effektivitetsforøgelse af en digitaliseringsstrategi er det højst nødvendigt, at IT-sikkerhedsprocesser ikke forhindrer medarbejderne i let at kunne udføre deres arbejde. Dette understøttes af de automatiseringsløsninger, som Conecto indfører. Imprivata-løsningerne kan kobles sammen med VDI-platforme fra Citrix, vmware, Microsoft, de fleste tynde klienter og kundernes eksisterende adgangskortsystemer.
Vores løsninger er blandt andet indført hos Region H, Region Syddanmark, Holbæk Kommune og Rudersdal Kommune i forbindelse med effektiv adgang til sundhedsplatformen på hospitaler. Vi har indført løsningerne hos Hedensted Kommune i forhold til automatisering af sikkerhedsprocesser i medarbejdernes borgerbetjening.