Jeres fordele med Support & Operations
It-drift handler om sikkerhed og driftsstabilitet, og derfor skal I have tillid til jeres it-partner, når I vælger at outsource jeres it-drift.
I dag vælger flere virksomheder at outsource it-driften til danske partnere. Det skyldes, at vi som lokal partner i højere grad er tilgængelige, og har forståelse for den afgørende rolle, som virksomhedens it-løsning spiller i medarbejdernes hverdag. Med Conecto som jeres it-partner kan I fokusere på jeres kerneforretning uden at skulle bekymre jer om jeres it-drift.
Tryghed
Jeres it-løsning er central i enhver forretningsgang i virksomheden, og derfor er et optimeret it-miljø og maksimal oppetid afgørende for jeres produktivitet.
Hvis hele eller dele af jeres it-infrastruktur går ned, har det en direkte og negativ konsekvens for medarbejdernes arbejdsdag og dermed jeres produktivitet. Det er vi hos Conecto meget bevidste om, og derfor er vi ved jeres side, når I har brug for os – også uden for normal arbejdstid. Som jeres it-partner fungerer vi som en del af jeres it-afdeling. Vores supportteam arbejder proaktivt på at holde jeres it-miljø sundt og reagerer før, der opstår problemer. Det skaber tryghed.
Skalerbarhed
Jeres it-behov forandrer sig i takt med, at verden og jeres virksomhed udvikler sig. Derfor er det vigtigt, at I har mulighed for at skalere jeres supportaftale med en partner, som også er med i udviklingen.
Som jeres partner tager vi ansvar for, at jeres supportaftale altid matcher jeres aktuelle behov. I tæt samarbejde med jer rådgiver vi om, hvor I kan skrue op eller ned for jeres supportaftale, så det giver mening i forhold til virksomhedens udvikling og situation. Vores dedikerede konsulenter er specialiserede og opdateret på nye trends inden for deres område, og trækker på deres og hele Conectos erfaring på tværs af brancher og teknologier. Dermed er I i gode hænder, når I holder ferie, mangler medarbejdere eller ønsker at vækste.
Tidsoptimering
Håndtering af it-drift kan være et stort og tidskrævende arbejde, så hvis ikke I har specialiserede it-kompetencer på en lang række teknologier i virksomheden, giver det mening at outsource hele eller dele af jeres it-drift.
Med en support- eller beredskabsaftale med os, får jeres it-ressourcer frigivet mere tid til at udvikle forretningsløsninger, der skaber målbar værdi for jeres virksomhed. Samtidigt er I sikre på at have Conectos højt specialiserede kompetencer og ressourcer til rådighed, dels til at håndtere jeres daglige it-drift og foretage løbende optimeringer af it-miljøet, og dels til at yde support ved akutte it-hændelser, som kan koste virksomheden dyrt.

Få en supportaftale, der skaber målbar værdi i jeres hverdag
Med fokus på jeres vision og hverdag tager vi som jeres it-partner ansvar for, at I har de bedste it-forudsætninger for, at kunne øge jeres produktivitet og indfri jeres mål.
Med en supportaftale tager vi os af hele eller dele af jeres it-infrastruktur, og med en beredskabsaftale står vi klar til at hjælpe jer, hvis uheldet er ude. Hos Conecto sikrer vores specialiserede team af it-konsulenter, at jeres it-miljø og it-drift altid er opdateret og lever op til de højeste kvalitets- og sikkerhedskrav. Vores fokus er, at I skal få det fulde ud af jeres it-løsning og mulighed for at indfri jeres forretningsmæssige mål.
Udforsk vores cases inden for Support & Operations
Lad os tale om, hvordan I får en sikker og stabil it-drift
I en verden der er digitalt forbundet, er it-løsninger og den hybride arbejdsdag med til at forbedre medarbejdernes arbejdsglæde og øge deres produktivitet. Kontakt os og lad os tale om, hvordan vi sammen skaber en it-løsning, der skaber værdi i jeres hverdag.
Lars Forup Frederiksen
Head of Support & Operations
Telefon: +45 4011 4098
E-mail: lfr@conecto.dk